[OSM-talk-nl] OSGeo.nl + OSM-NL Nieuwjaarsborrel 12 januari

DreK drek at drek.nl
Fri Dec 20 14:25:07 UTC 2013

Ik bewerk 'redelijk wat' in Openstreetmap en vind een informeel praatje
over de BAGimport erg interessant. Ik weet alleen nog niet zeker of ik
12 januari kan. Maar waarom ik eigenlijk (uit nieuwsgierigheid en off
topic) mail: waarom wordt er op de pagina naar Bing-maps en niet naar
Openstreetmap gelinkt?

Groeten, André