[OSM-talk-nl] Nederlandse vertaling voor de iD editor beschikbaar

Edward Mac Gillavry emacgillavry at hotmail.com
Sat Feb 16 12:26:09 UTC 2013

Robert en anderen,

De iD editor is niet MIJN project, hoor! Programmeren is niet mijn sterkste kant, maar vertalen vind ik erg leuk, vandaar mijn bijdrage. Maar het leek me van belang voor de NL community om te weten, dat er een NL vetaling is.

iD is n Open Source project (onder de WTF licentie als ik het goed heb). Lead is Richard Fairhurst (o.a. Potlatch editors en Mapnik OSM styling) en jongens bij Mapbox. Zij hebben een hele pot binnengesleept vd Knight Foundation om OSM verder te brengen.

Groet,

Edward