[OSM-talk-nl] Dode link op Nederlandse portaal, poging 2

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Sat Feb 16 22:22:35 UTC 2013

Inhoudelijk wil ik zeker meedenken. Technisch breek ik in jullie geweld geen potten.
Als we dus eens een avondje plannen gaan maken,  dan zal er een hoop duidelijk zijn.
Florists,  geef even een PMMETJE dan maken wel een afspraak.

Met vriendelijke groeten
Robert Elsenaar

Floris Looijesteijn <osm at floris.nu> schreef:

Ik wil dat wel doen, maar ik wil eigenlijk ook die hele site eens herzien.
Uiteraard niet in m'n eentje...

Groet,
Floris

2013/2/16 Stefan de Konink <stefan at konink.de>
On 02/16/2013 12:24 PM, Robert Elsenaar wrote:
> Idee voor een workshop?

Zo moeilijk was het ook niet, maar een webmaster die zich wil opwerpen
om de site inhoudelijk te beheren heeft uiteraard mijn zegen.

Stefan