[OSM-talk-nl] voorstellen en vraagje over importeren

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Feb 20 08:13:41 UTC 2013

Een combinatie van dat alles :) Sowieso altijd veel handwerk als je
het goed doet.

Tot nu zijn er niet zoveel overlappende datasets geïmporteerd voor
zover ik weet, behalve qua gebouwen.

Dit zijn import die ik ken:

Wegen (paar kleine stukken in Nederland overgeslagen omdat die al
betere data hadden).
Gebouwen
Administratieve grenzen
Landuse + gebouwen  (eerdere gebouwen zijn weggegooid omdat die
mindere kwaliteit waren).

Momenteel zijn we 'bezig' met weer een nieuwe gebouwen import waar ook
huisnummers in zitten.

Groet,
Floris