[OSM-talk-nl] Bussen van De Lijn in Maastricht/Tilburg

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Wed Mar 13 18:39:42 UTC 2013

On 2013-03-13 19:25, Rob wrote:
> Ho Jo
>
> De laatste keer dat ik contact met hem had, over verwijderde items
> van me, was z'n moto "less is more"
> Hij gaat schijnbaar voor een mooie rustige kaart.

Hmm. Ik heb ook eens met iemand een discussie gehad die nodes voor
haltes aan twee zijden van een weg aan het weghalen was.

Ik vind zelf dat als het een en dezelfde halte is (dus op dezelfde plek
De Lijn als Veolia) kan het beter een node zijn. verschillende zones kun
je oplossen met zone:NL en zone:BE of zo iets.

Groeten,
Maarten