[OSM-talk-nl] Bussen van De Lijn in Maastricht/Tilburg

Jo winfixit at gmail.com
Thu Mar 14 22:40:07 UTC 2013

Wat de ontoegankelijke wiki betreft, we zijn hier onlangs na een
bijeenkomst begonnen met het vertalen van een interessante wikipagina:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/NL:How_to_map_a

In de hoop de informatieberg wat toegankelijker te maken. Je bent niet de
enige, die zich al 's aan z'n lot overgelaten voelt.

Jo