[OSM-talk-nl] Nieuwe Waalbrug A50

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Tue May 21 10:32:27 UTC 2013

On 2013-05-21 12:24, Martien Scheepens wrote:
> Hallo,
>
> Op de A4 hebben we al zo'n geval: http://osm.org/go/0E4wjRnhl- [2]
> Ik vraag me af wat routeplanners er mee doen.

Kortste of snelste route, al naar gelang het algoritme.

Zie ook http://osrm.at/2We waar de routeplanner doet of zijn neus
bloedt en de korste/snelste route berekend via de afrit en oprit
(snelheid op de op- en afrit is hetzelfde als op de autosnelweg).

In jouw geval waarschijnlijk de binnenbocht, dus de linkse rijstroken.

Maarten