[OSM-talk-nl] OSM Navigatieapparatuur

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Wed May 29 05:43:30 UTC 2013

De eerste keer dat ik het zie: een dedicated autonavigatieapparaat met
OSM kaarten: <http://www.road-navigator.com/>. O.a. te koop bij de
action:
<http://www.action.nl/products/view/id/3136/-p/viewid/9/favoritelistid/45>

Software is van MapFactor, kaarten van OSM. Heel leuk in de FAQ:
> Ik kan het huisnummer in de straat waar ik heen wil, niet selecteren.
> Huisnummers zijn niet voor alle straten in de MapFactor-kaarten
> beschikbaar. Als een huisnummer nog niet beschikbaar is, kunt u naar
> een kruispunt met een andere straat navigeren of de optie "overal" op
> de straat selecteren.

Dat is imho nog de grootste makke om OSM in navigatie te gebruiken.

Maarten