[OSM-talk-nl] relaties downloaden als gps probleem

Patrick Coenen petje at live.com
Wed Nov 13 14:32:21 UTC 2013

Zou het dan toch die forwards en backwards zijn? Kan ik dat in potlatch, of moet ik die in JOSM zetten?

Date: Wed, 13 Nov 2013 14:52:46 +0100
From: pjsmits at hetnet.nl
To: talk-nl at openstreetmap.org
Subject: Re: [OSM-talk-nl] relaties downloaden als gps probleem

    Ik heb even naar deze relatie gekeken met de JOSM relatie editor, en
    zag dat de wegdelen daar niet netjes op volgorde staan (de editor
    heeft daar een heel mooi indicatortje voor).

    Misschien dat dat ook de reden is dat de gpx export niet helemaal
    goed werkt,

    groeten,

    Piet

    Patrick Coenen schreef op 13-11-2013
      13:59:

      Iemand die me kan helpen met het volgende:

        Ik heb vooral MTB routes als relatie opgevoerd. Via http://mtb.waymarkedtrails.com
          zijn die te bekijken en er is ook een gpx download mogelijk,
          ook als je de relatie in de OSM wiki opzoekt. Maar waarom is
          die track dan helemaal 'gehusselt'? 10 trackdelen en allemaal
          door elkaar aan mekaar vastgeplakt. (voorbeeld,
          probeer maar uit)
        Hoe moet ik de relaties bewerken om een mooie bruikbare gpx
          export te krijgen?

        groet, Patrick