[OSM-talk-nl] relaties downloaden als gps probleem

Minko ligfietser at online.nl
Thu Nov 14 08:55:05 UTC 2013

De start node zou je kunnen taggen met tourism=information en information=map
Op de wandelnetwerk wiki wordt ook starting=yes als tag gegeven.

Ik weet niet wat de consensus is binnen OSM, role=start in de relatie
lijkt me het meest logisch, zie ook
https://help.openstreetmap.org/questions/11132/how-should-i-indicate-the-startend-of-a-local-walking-route