[OSM-talk-nl] [OSM-talk-be] hangout cancelled

Jo winfixit at gmail.com
Fri Nov 22 06:48:19 UTC 2013

Ik kan eventueel wel overnemen, al weet ik niet of ik het volledige
geplande programma kan brengen.

Ik kan alleszins wel tonen hoe ik om de paar maanden het hele
fietsroutenetwerk onder handen neem, om te zorgen dat alle onderbrekingen
van de routes er weer uit zijn.

Ik heb dit in het begin van de week nog 's gedaan voor Vlaams-Brabant,
Limburg, Antwerpen en Noord-Brabant. Oost- en West-Vlaanderen had 'k
'gereserveerd' voor de hangout. Ik wil ook nog wel eens een provincie in
Nederland aanpakken. Daar zullen veel meer foutjes in zitten, aangezien het
al weer veel langer geleden is dat ik me daarmee heb bezig gehouden (jaren
ipv maanden).

Het script dat ik maakte, maakt me wel attent op problemen, maar dan moeten
ze wel nog manueel worden opgelost en dat is nogal tijdsintensief.

Jo