[OSM-talk-nl] Punt toevoegen

Pander OpenTaal pander at opentaal.org
Sun Oct 6 08:23:20 UTC 2013

On 2013-09-10 23:48, Johan C wrote:
> Hoi Pander
>
> in iD met '1' een punt toevoegen. Linksonder op 'punt' klikken. Met het
> '+'je bij 'alle tags' kun je de betreffende tags toevoegen

Dank, alles is gelukt, zie
  http://www.openstreetmap.org/browse/node/2453529412

Nu vraag ik mij af hoe ik OSM voor amenity=dojo een icoon kan laten
weergeven. Dit is ook van nut voor judo, kendo, karate en noem maar op.
Als dit eenmaal werkt wil ik een hoop Nederlandse dojo's bijdragen aan OSM.

Ik weet dat er meer restaurants en winkels zijn en die daarom een eigen
icoon hebben. Maar momenteel wordt niet eens de naam van mijn bijdrage
getoond. Althans, ik zie die niet als ik zonder zoeken in OSM naar de
locatie navigeer.