[OSM-talk-nl] Foute tileweergave bij oudere weergavemethode?

pieter vd harst apidater at hotmail.com
Mon Apr 7 11:59:02 UTC 2014

hallo allemaal,

ik ben per ongeluk in deze discussielijst terecht gekomen.
hoe kan ik me afmelden?

alvast bedankt
Pieter van der Harst

To: talk-nl at openstreetmap.org
From: dbussche at goudappel.nl
Date: Mon, 7 Apr 2014 11:22:48 +0200
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Foute tileweergave bij oudere weergavemethode?

Hoi Maarten,

deze sites hebben last van het feit dat oude
versies van OpenLayers niet compatibel zijn met nieuwe Windows/IE

https://github.com/openlayers/openlayers/issues/686

Oplossing is migratie naar OpenLayers 2.13.1.
Voor onze eigen applicaties zijn wij daarmee bezig.

Groeten,

   Dirk

Dipl. Geogr. Dirk Bussche

Consultant

t. +31 (0)570 666 830 ▪
 w. www.dat.nl
 ▪ e.
dbussche at dat.nl

(aanwezig op kantoor: maandag en donderdag)

You are welcome in our stand on
the following events: Intertraffic,
Amsterdam Netherlands, 25-28 March  ▪
 Integrating
Passenger Information, London United
Kingdom, 26-27 March  ▪
 European
Transport Conference, Frankfurt
Germany, 29 September-01 October

DAT.Mobility BV, Snipperlingsdijk 4, 7417 BJ Deventer, The Netherlands

DAT.Mobility is part of the Goudappel Group, operating from offices in
Amsterdam, Den Haag, Deventer, Eindhoven, Leeuwarden and partners globally.