[OSM-talk-nl] OSM verjaardagsfeestje

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Sun Aug 3 22:53:18 UTC 2014

Hoi allen,

Zoals jullie waarschijnlijk weten bestaat OSM de komende week 10 jaar.

Ik wil voorstellen om komende zaterdag of zondag een locatie te prikken om
bij elkaar te komen om een glas te heffen op het 10-jarig bestaan van OSM.
Tijd om leuke anecdotes op te halen en misschien een blik te werpen op de
toekomst.
Ik zat zelf te denken aan Amersfoort, aangezien dat (voorheen) het
middelpunt van NL is. Moet nog wel even een locatie zien te vinden. Als
plan B denk ik aan Dudok in Hilversum (lekker vlak bij station).

Om snel even te kijken welke dag geschikter is, hier even een link naar een
Doodle met de vraag of je zaterdag of zondag kunt.
http://doodle.com/qefi5t267xtiq3ns

In de loop van dinsdag wil ik kijken welke dag de meeste stemmen heeft. Bij
gelijk aantal wil ik voor de zaterdag gaan.

Laat even weten welke dag je kunt!

Gr,
Henk