[OSM-talk-nl] Vertaling OsmAnd naar Nederlands

Pander OpenTaal pander at opentaal.org
Sat Aug 9 13:49:47 UTC 2014

Hoi allemaal,

Na een aangename vakantie--zoals meer en meer mensen--onder begeleiding
van OsmAnd ben ik in de vertalingen gedoken om wat verbeteringen toe te
voegen.

Bij dezen de vraag aan de community om mijn wijzigen na te kijken en
waar TODO staat een zinvolle vertaling aan te leveren.

Mijn wijzigingen staan hier

https://github.com/OpenTaal/OsmAnd-resources/commit/6f37b74a882df29bb3f1b1489d9a9899980c44d0#diff-20e728c2b1642c0d4f9896357b321f40
en voor volgend vakantieseizoen hier

https://github.com/OpenTaal/osmand-ski/commit/3f9a70573872dc052ba02449d8a6b92dab085996#diff-9ce395e0978b49dddab5e6012d82027f

Goede bronnen voor zinvolle vertalingen zijn

https://raw.githubusercontent.com/OpenTaal/OsmAnd-resources/master/specialphrases/specialphrases_de.txt
en
  https://www.transifex.com/projects/p/id-editor/translate/#nl/presets/

Overigens heeft deze laatste ook nog wat review- en vertaalwerk liggen.

Dus. leg de woordzoeker of Zweedse puzzel even aan de kant en help mee
deze vertalingen naar een volgend niveau te tillen. Ik kijk uit naar
jullie bijdragen.

Groetjes,

Pander
--