[OSM-talk-nl] Taglocator

Marc Zoutendijk marczoutendijk at mac.com
Tue Dec 23 09:29:19 UTC 2014

Op 22 dec. 2014, om 22:42 heeft Gertjan Idema <g.idema at zonnet.nl> het volgende geschreven:

> Wat ik nog mis zijn klikbare links. Met name natuurlijk voor de website en wikipedia tags.

[knip]

> Ik heb een voorbeeld xslt scriptje geschreven. Dit scriptje maakt links voor de volgende tags: wikipedia, website, url, twitter, mdb_id en dhm_id

Dank je Gertjan!

Oorspronkelijk was de tool niet bedoeld om alle beschikbare links (die bij nodes eventueel te vinden zijn), maar ik geef toe dat dat de praktische bruikbaarheid (voor de niet mapper dus) wel groter wordt als dat ook mogelijk zou zijn.

Ik moet dan echter wel dieper in de code duiken, want het moet passen en uitwisselbaar zijn met de code die er nu al is en die deels door anderen is geschreven.
Maar ik ga er zeker naar kijken!

Marc.