[OSM-talk-nl] Taglocator met links

Seijo Kruizinga s.kruizinga at hccnet.nl
Tue Dec 23 22:34:06 UTC 2014

L.S.

Ik keek via de link van Marc naar de situatie in Oisterwijk en zag de
volgende problemen:

  * Het postkantoor zoals aangegeven bestaat niet meer
  * Op de hoek v/d B. Verwielstraat is een apotheek

Ik wil graag bijdragen aan verbetering maar weet niet echt goed hoe. Is
er ergens een simpele maar wel uitgebreide inleiding voor het voor het
werken met OSM. Ik heb wel een computerachtergrond maar vooral in het
ouderwetse programmeren.

Seijo Kruizinga