[OSM-talk-nl] Taglocator met links

Marc Zoutendijk marczoutendijk at mac.com
Thu Dec 25 08:58:13 UTC 2014

Op 24 dec. 2014, om 23:47 heeft Gertjan Idema <g.idema at zonnet.nl> het volgende geschreven:

> Het hoeft ook niet meteen perfect. Het is al een hele vooruitgang wat we nu hebben.
>
> Zelf heb ik ook een poging gewaagd. Het aantal resultaten is nog te groot, omdat er nog geen filter op de geselecteerde objecten zit. Anderzijds kan je daardoor informatie over willekeurige objecten opvragen.
> Kijk er maar eens naar: http://gertjanidema.nl/taglocator. Misschien kunnen we volgend jaar 'the Best of 2 worlds' samenvoegen.

De link werkte oorspronkelijk niet omdat de afsluitende punt een onderdeel van de link vormt. Als ik dat corrigeer kom ik uit bij een kaart waarop allen het keuzemenu links is te zien, en rechts kan ik kiezen uit 4 kaartlayers. Maar uit het menu links kan ik niets kiezen en rechts ontbreken dus alle keuzemogelijkheden voor de tags.

Ik zie in de code wel waar je mee bezig bent, en zal kijken of het hier lokaal wel werkt.

groeten,

Marc.