[OSM-talk-nl] planet.openstreetmap.nl

Colin Smale colin.smale at xs4all.nl
Sat Feb 8 22:53:21 UTC 2014

Lennard, heel erg bedankt!

Mag ik een klein voorstelletje doen? Kan er een symlink met een vaste
naam worden gemaakt naar de laatste download? Zoiets als
planet-benelux-latest.osm.pbf -> planet-benelux-20140208.osm.pbf ? Dat
zou het downloaden van de laatste versie met bijvoorbeeld "wget -n"
vergemakkelijken en onnodige downloads voorkomen. Is zoiets te
realiseren?

Colin

On 2014-02-08 23:30, Lennard wrote:

> Het is nu weer helemaal bijgewerkt. De oorzaak was het stopzetten van de updates tijdens onderhoud en het vergeten daarna weer aan te zetten.

Links:
------
[1] http://planet.openstreetmap.nl/