[OSM-talk-nl] Fout in gemeentegrens bij Haarlem door BAG import

Sebastiaan Couwenberg sebastic at xs4all.nl
Tue Jan 14 18:53:51 UTC 2014

On 01/14/2014 07:34 PM, Léon Tebbens wrote:
> De gemeentegrens tussen Haarlem en Spaardam geeft foutmeldingen in Keepright: http://keepright.ipax.at/report_map.php?schema=90&error=45475266 . Ik kom er niet achter wat het probleem is. Lijkt te komen door de BAG import.
>
> Iemand een idee wat hier mis is?

KeepRight kan niet goed overweg met boundaries, wanneer KeepRight klaagt
over een boundary is het verstandig om OSMI te raadplegen of de
multipolygon ook invalid is of dat er een invalid geometry gerapporteerd
word.

999 van de 1000 keer zijn de boundary split warnings in KeepRight
onterecht, en is de boundary correct.

Op het punt in kwestie komen 3 woonplaatsen en 3 gemeenten samen, alle 6
deze relaties zijn gewoon valid. Haal ze maar eens door de JOSM
validator en relation anaylizer.

Mvg,

Bas

--
GnuPG: 0xE88D4AF1 (new) / 0x77A975AD (old)