[OSM-talk-nl] 'Toch straatnamen voor Rottumeroog en Rottumerplaat'

fabermichiel at planet.nl fabermichiel at planet.nl
Fri Jan 24 11:36:22 UTC 2014

op 24-01-14 12:29, Frank Fesevur schreef:

2014/1/24 Bas <OpenStreetMap-Talk-nl at basdelange.com>:

De eerste Rottumerplaat en Rottumeroog mapping party's kunnen beginnen. ;-)
http://www.nu.nl/binnenland/3683639/toch-straatnamen-rottumeroog-en-rottumerplaat.html

Kan geen kwaad, want dat pad waar ze het over hebben staat er niet op.
De namen van het eilanden worden niet getoond. Ik heb niet gekeken of
er wel namen is ingevoerd.
Dus genoeg te doen nog, zelfs aan twee kleine onbewoond eilanden ;-)
Gegroet,
Frank
Volgens mij is het onderkomen op Rottumeroog weggehaald. Deze stond
sinds afgelopen storm(en) bijna in zee.
http://staatsbosbeheerrottum.wordpress.com/2013/12/13/oog-en-plaat-na-de-storm-de-kracht-van-de-zee-in-beeld/#more-1522
En er staan toch paden op? Beide paden vanuit het zuiden naar het noorden naar de bebouwing zijn de "hoofd"wegen.
Michiel