[OSM-talk-nl] Oxilion en Stichting OpenGeo gaan openstreetmap.nl upgraden

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sat Nov 15 15:48:21 UTC 2014

On Saturday, November 1, 2014 8:33:15 PM CEST, Johan C wrote:
> Is het een nuttig onderwerp voor de eerstvolgende
> nieuwjaarsborrel hoe we de extra capaciteit gaan benutten?

Eerste prioriteit is wat mij betreft de core functionaliteit van
OpenStreetMap Nederland op een beheersbaar platform aanbieden. Ik merk dat
weinig mensen de tijd hebben om de boel daadwerkelijk technisch te
onderhouden. Ik ben vandaag maar begonnen en heb me er bij neergelegd dat
niet iedereen beschikbaar is. mirror.openstreetmap.nl is nu over, geloof
me: er is nog genoeg te doen.

Mijn tweede prioriteit zou zijn om alle service provider diensten waar het
Kadaster nu bakken geld voor krijgt bij de overheid als open data service
aan te gaan bieden en daar weer wat goodwill in het land mee te krijgen.

--
Stefan