[OSM-talk-nl] Almere wordt gesloopt

Jonathan van Tuijl jonathan12 at gmail.com
Sun Nov 16 15:00:55 UTC 2014

Minko schreef:
> Die fietsroute relaties heb ik maar even weer hersteld,
> zie http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/fiets/?map=route&zoom=13&lat=52.36316&lon=5.24053&layers=B00000FFTFFFFFFFFFFTT
> en ook een mail naar de sloper gestuurd. Als er nog iets ontbreekt laat het even weten.

Mooi. Ik ben zelf terughoudend wegens mijn gebrek aan ervaring en overzicht.

Wat is de beste manier om een overzicht van de geschiedenis van OSM te krijgen? De meeste tools maken het moeilijk om meer dan een flard per keer te zien. Zijn er krachtigere tools? Ik zou bijna zelf iets schrijven omdat ik meer weet van de datastructuren dan van praktijkwerk.

> Kan iemand ter plekke checken of deze route weer begaanbaar is (hoeft niet vandaag hoor) ;-)
>
> http://www.openstreetmap.org/relation/2203503
>
> FIXME 	= road closed, route disabled, only enable after manual survey
> network = XXXrcn
> note 	= 50-76
> route 	= XXXbicycle
> type 	= route

Dat is een aparte route. Die kan ik binnenkort wel checken.

Jonathan