[OSM-talk-nl] Almere wordt gesloopt

Jonathan van Tuijl jonathan12 at gmail.com
Mon Nov 17 19:14:19 UTC 2014

Ik schreef:
> Ik heb ook meteen een ander gebied waar ik wist dat dingen zijn veranderd gecheckt. Dat komt later. Ik word nog eens een mapper.

Achteraf blijken de verschillen groter dan ik dacht. Ik ben er nog niet uit hoe ik de beperkte informatie die ik heb verzameld moet verenigen met de kaart. Hoe doe je dat, als je geen complete informatie hebt maar delen wel duidelijk fout zijn? Er zijn grote stukken afgebakend waar ik onmogelijk kan zien wat er nog heel is, of wat er nog heel zal zijn na de werkzaamheden (het gaat over maanden/jaren). Wat doe je dan? Weghalen of access=no o.i.d.? Lomp de nieuwe weg over alles heen plotten? Ik wil in ieder geval de begaanbare routes beschikbaar maken, en de onbegaanbare juist niet.

Maar eerst neem ik rust.

Jonathan