[OSM-talk-nl] Forum en mailinglijst: 2 kapiteins op hetzelfde schip?

steggink at steggink.org steggink at steggink.org
Fri Nov 28 10:31:08 UTC 2014

Nog een update: aangezien ik ook op het forum ben gesubscribed, zou ik
verwachten dat ik ook bericht zou krijgen van antwoorden op andere
topics. Deze heb ik niet gehad, terwijl er wel nieuwe antwoorden zijn
(bijv. op Huisnummers voor de konijntjes).

Groeten,

Frank Steggink

Quoting steggink at steggink.org: