[OSM-talk-nl] Forum en mailinglijst: 2 kapiteins op hetzelfde schip?

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Fri Nov 28 10:59:15 UTC 2014

On 28-11-14 11:46, steggink at steggink.org wrote:
> V.w.b. beide antwoorden in het topic: ik kan hier helemaal niets mee en
> ik heb daar ook op geantwoord. De suggestie alleen al dat dit "bewust"
> in stand gehouden wordt. Of dat de mailinglist "niet meer van deze tijd
> is". Kom op zeg, dat slaat allebei nergens op!

Slaat inderdaad nergens op.

Volgens dezelfde redenatie moet zo'n ouderwets forum afgeschaft worden,
"want het kan toch veel makkelijker via Facebook"? Ik bedoel, wie zet er
nog zo'n PHP forumpje op z'n eigen website? :-)

Maar... op meerdere fora/mailinglijsten duikt ditzelfde probleem van
tijd tot tijd op. Ook op de ligfietsmailinglijst hoor je elk jaar wel
eens "moeten we niet naar een forum overstappen, mailinglijst is niet
van deze tijd".

Die mailinglijst zit trouwens op google groups en die interface is ook
als forum bruikbaar, grappig genoeg.

Reinout

Reinout van Rees   http://reinout.vanrees.org/    reinout at vanrees.org
"Jesus was God's blog."