[OSM-talk-nl] Forum en mailinglijst: 2 kapiteins op hetzelfde schip?

Martin Borsje martin.borsje at ziggo.nl
Fri Nov 28 17:02:20 UTC 2014

Ieder zijn eigen voorkeuren natuurlijk.

Maar om nu alles te dupliceren op de ML en het OSMF lijkt mij niet zo
efficiënt.

Ik vind een forum makkelijk lezen en je kunt je op topics abonneren.

De mailinglist geeft in mijn mailreader (Thunderbird) eerdere berichten
steeds als attachment, zo fraai is dat nou ook weer niet...

Actieve mappers en andere geïnteresseerden zouden het toch echt geen
moeite moeten vinden om het forum eens te bezoeken?

Maar ja: wie ben ik.

Martin