[OSM-talk-nl] Onderschriften straatnaambordjes

Jo winfixit at gmail.com
Mon Oct 13 07:19:51 UTC 2014

Het lijkt me eerder iets om toe te voegen aan Wikipedia (al zal dat meestal
al wel gebeurd zijn) en dan een wikidata tag toevoegen in OSM.

name:etymology:wikidata=Q5599

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Wikidata

Ik heb dit over Vlaanderen en Nederland gedaan voor Guido Gezelle en Pater
Damiaan toen ik wat aan het experimenteren was met Wikidata.

Het onderschrift zelf lijkt me niet belangrijk genoeg om toe te voegen in
OSM. Ik heb deze vraag ook eens gesteld jaren geleden. Geen idee of het nog
ergens in de archieven zit.

Jo (Polyglot)