[OSM-talk-nl] Oxilion en Stichting OpenGeo gaan openstreetmap.nl upgraden

Stefan de Konink stefan at konink.de
Wed Oct 29 23:26:23 UTC 2014

Met 1 extra gesponsorde 2TB Terrabyte schijf en twee servers ga over een
aantal uur naar Oxilion in Enschede rijden. Je kunt me niet real-time
volgen op een kaart, maar ik hoop daar rond 10 uur te arriveren.

Concreet gaan dan twee servers het rack in, en de YourNavigation Pentium 4
gaat het rack uit. Door een kleine tegenvaller zijn we nog direct up and
running op de nieuwe hardware naar plaatsing, maar dat geeft ons weer
genoeg tijd om een aantal zaken netjes af te ronden (een van die zaken is
de DNS server die ik even was vergeten).

Stefan