[OSM-talk-nl] hoeveel houden wij van bomen?

wouter van der plas wouterv.dplas at gmail.com
Thu Sep 25 09:38:06 UTC 2014

het uplaod en gaat net iets langger duuren omdat we 250 boomen hebene die
presies de zelfde positei hebben en ik daar geen tijd voor heb.

ik heb er een paar gefix maar het meeste is nog een probleem.

hier is de link naar mijn aangepaste file.
https://drive.google.com/file/d/0Bxqw9rR4LA8-cThqX2E0bkxzOXM/edit?usp=sharing

ook ben ik niet blij met de positie van sommige boomen. midde op de weg of
zo.

-wouter