[OSM-talk-nl] Uitnodiging voor brainstormsessie samenwerking OSM-RWS.

Johan C osmned at gmail.com
Tue Jun 30 20:30:50 UTC 2015

<crosspost met forum>

Gert-Jan en ik hebben vorige week overleg gehad bij Rijkswaterstaat over de
brainstormsessie op 19 september. Die gaat plaatsvinden in het inspirerende
LEF future center in Utrecht. Maar alleen op die locatie indien tijdig
voldoende aanmeldingen van OSM'ers binnen zijn. Concreet houdt dit in dat
voor 22 augustus 15 mensen zich aangemeld moeten hebben. Er is ook een
maximum: om de sessie goed te laten lopen kunnen maximaal 20 OSM'ers zich
aanmelden. Het Ministerie van I&M heeft overigens ook belangstelling geuit
voor deze brainstormsessie, wat concreet inhoudt dat de BGT ([url]
http://www.kadaster.nl/web/Themas/Registraties/BGT.htm[/url])
waarschijnlijk ter sprake gaat komen.

Wil je je svp (ook al heb je je eerder bij Eric aangemeld) via [url]
http://www.meetup.com/OpenStreetMap-Nederland/events/223500394/[/url] zo
spoedig mogelijk maar uiterlijk 22/8 opgeven voor deze sessie?

Cheers, Johan