[OSM-talk-nl] BAG vs On-The-Ground (Was: Groenlandsekade/Groenlandse Kade, Vinkeveen)

Johan C osmned at gmail.com
Sun May 31 12:11:37 UTC 2015

1. OSM heeft ook het principe dat afkortingen voluit geschreven moeten
worden in tegenstelling tot naamgeving op borden
2. Op het forum zijn ook al eens gevallen langsgekomen waarbij de naam van
een straat op meerdere borden in die straat verschillend geschreven werd
3. Aangezien gemeenten zich behoren te houden aan de BAG zou de beste
oplossing zijn om gemeenten te wijzen op hun fout en hen de kans geven om
binnen een redelijke termijn de bebording te vervangen

Cheers, Johan