[OSM-talk-nl] Naangeving POI

Jo winfixit at gmail.com
Wed Apr 27 06:39:45 UTC 2016

Hallo,

Ik heb net geholpen bij een import van 24000 scholen in Oeganda. Ik heb een
script gemaakt dat aan de hand van de naam afleidt of het om een basis- of
secundaire school gaat. Ik heb die namen echter niet aangepast omdat je ook
uit isced:level kan afleiden om welk soort school het gaat. Hetzelfde geldt
voor Church of Uganda of Seventh-day Adventist, wat vaak als afkorting in
de naam zit. Ik heb al die afkortingen geƫxpandeerd en dan religion,
denomination en operator(:wikidata) tags toegevoegd, maar ik heb het ook in
de naam laten staan.

Ik ben dus van mening, dat als dat de naam is die gebruikt wordt door de
school, dat dat wel in name vermeld mag worden.

Jo