[OSM-talk-nl] Failliete winkels

Jo winfixit at gmail.com
Tue May 10 21:16:58 UTC 2016

Mijn antwoord zou geweest zijn:

Als je weet dat ze failliet zijn, kan je ze opzoeken met behulp van een
Overpass query. Inladen in JOSM, toevoegen aan todo list en 1 per 1
aflopen. Als de info op een adresnode staat, enkel adresgegevens behouden.
Als de info op een gebouw staat, gebouw en building tag behouden, andere
tags verwijderen.

Door het zo aan te pakken is het strikt genomen geen mechanical edit meer.

Er zijn waarschijnlijk genoeg andere herkenningspunten in de buurt.

mvg,

Polyglot