[OSM-talk-nl] gracht verdwijnt in OCM

gys.de.jongh at ziggo.nl gys.de.jongh at ziggo.nl
Sat May 14 12:56:47 UTC 2016

Hi Steven,
in de Oostvest bevindt zich een eilandje met bos. De Oostvest en eilandje zijn Polygons. Dat klopt niet. Op de cycle map zie je het eilandje het duidelijkst en op de standaard map juist het meertje.

De Oostvest moet opgenomen worden in een multipolygon relatie met als Role outer. Het eiland moet ook opgenomen worden in die zelfde multipolygon relatie met als Role inner.

Zie : < http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural%3Dwater>

Ik heb het voor je aangepast.
hth
Gys