[OSM-talk-nl] Arriva Openbaar vervoer Concessie Limburg (sorry for cross-posting)

Marc Zoutendijk marczoutendijk at mac.com
Thu Oct 6 18:12:35 UTC 2016

> Op 6 okt. 2016, om 12:51 heeft Reinier Battenberg <reinier at mountbatten.nl> het volgende geschreven:
>
> PS, ik kijk zelf nooit op forums, dus ik crosspost voor deze ene keer dubbel,
> geen idee wat policy er is en wie ik via welk kanaal bereik. Ik hoop niet te
> veel overlap. Het internet kennende gaat iemand me dat nu haarfijn uitleggen
> :-)

Klopt!
Het gebruik van forum vs. mailinglist is zeer verschillend (en volstrekt onverklaarbaar) verdeeld over diverse landen.
Misschien nuttig voor jou om te weten, is dat in Nederland het forum ongeveer 95%(*) van de berichten bevat en dat de mailinglist een tamelijk rustige omgeving is.
In Belgiƫ is dat precies andersom, maar in Duitsland is het forum nog meer in trek dan in Nederland.
Kies zelf waar je het meeste publiek kunt vinden voor je vragen/voorstellen.

Marc.

* Gewoon geteld hoeveel berichten op de mailinglijst staan tegenover het forum in een bepaalde periode (afgelopen 6 maanden).