[OSM-talk-nl] Arriva Openbaar vervoer Concessie Limburg

Reinier Battenberg reinier at mountbatten.nl
Thu Oct 6 20:54:36 UTC 2016

Elke keer dat je denkt, ik begin aan iets simpels, dan blijkt het weer een
wereld op zich te zijn. Ik ga moeten leren over Openbaar Vervoer. Dank voor de
tips tot zo ver.

Jo, een ticketje is om en nabij de 30 euri, met 1 overstap in Luik, wat echt
een schitterend station is. https://www.b-europe.com/NL/kopen/belgianrail
Je bent meer dan welkom, ik zou je graag ontmoeten. (Ik heb je video gezien
van het werk aan de scholen in Oeganda, echt geweldig.)

Groeten,

Reinier