[OSM-talk-nl] Arriva Openbaar vervoer Concessie Limburg: Morgen!

Reinier Battenberg reinier at mountbatten.nl
Wed Oct 19 14:37:48 UTC 2016

Hallo allemaal,

Laatste update voor morgen: er staat een pizza houtoven voor de deur die om
19:00 sharp pizza's voor ons bakt. 8 euro per pizza is het beste wat ik uit de
onderhandelingen heb kunnen slepen. Kom niet te laat, want de oven blijft niet
te lang aan.

Er komen een paar goeie mappers, oa. Polyglot/Jo heeft toegezegd uit
Vlaanderen af te reizen naar het zuiden van ons land. Dus als je iets wilt
leren over Openbaar Vervoer mappen, Wikidata integratie of de vele andere
projecten waar hij bij betrokken is, dan is dit een uitgelezen kans.

Arriva komt niet zelf, maar wel een buschauffeur die per 11 december de nieuwe
routes gaat rijden.

Tot morgen!
inschrijven nog steeds op:
 https://www.eventbrite.com/e/registratie-openstreetmap-maastricht-de-nieuwe-buslijnen-28432144309