[OSM-talk-nl] postkantoren in Nederland

Ronald Stroethoff stroet43 at zonnet.nl
Tue Sep 13 18:37:15 UTC 2016

Marc Gemis wrote:

> Wat je nu gedaan hebt is al een goede aanzet. Je hebt de andere
> mappers attent gemaakt op fouten in OSM.
> Je kan nu door wat reklame (mailing list/forum/blog/diary) te maken,
> proberen andere mappers aan te zetten tot het corrigeren van deze
> fouten in hun buurt. Ze kunnen jouw Overpass query gebruiken bij hun
> surveys.
>
> Door een paar keer terug te komen op dit "probleem" en de vooruitgang
> te tonen (minder en minder postkantoren) zullen anderen misschien
> gemotiveerd geraken. Je kan ook een telling per provincie doen en er
> [...]
Ik zal binnenkort een gebied vastpakken en deze bewerken,
ik heb dat in het verleden al eerder gedaan met fietsenwinkels, kerken,
hindoe-tempels en boeddhistische tempels.
Het gebied dat ik in dat geval ga beetpakken zal worden begrenst door het
Noordzeekanaal in het noorden, het Amsterdam-Rijnkanaal in het oosten, de
Rijn in het zuiden en de kust in het westen.

Ronald