[OSM-talk-nl] OSM: van je hobby je werk maken

Matthijs van Til matthijsvantil at readaar.com
Wed Aug 16 12:14:11 UTC 2017

Beste Open Street Map Community,

Wij hebben een leuke (betaalde) job die heel goed aansluit bij de interesses
van contributors van OSM, ik wil jullie hierop graag attenderen.

Heel in het kort: we brengen in Nederland asbestdaken in kaart voor
overheden. Met name gemeenten willen dit weten, omdat er een verbod aan zit
te komen: asbestdaken moeten voor 2024 verwijderd zijn. De werkzaamheden
hebben een sterke correlatie met het bijdragen aan OSM, vandaar dat mijn
gedachte was dat er binnen de community wellicht mensen zijn die hier
interesse in hebben.

Wil je meer weten over de vacature, kijk dan hier:
http://jobs.readaar.com/blog/tagger-asbestdaken-83f225fa-5035-464d-860b-5986
0fd00380

Wil je meer weten over het project, kijk dan hier:
http://asbest.readaar.com/

Wil je meer weten over ons bedrijf, kijk dan hier: http://www.readaar.com/

Voor vragen kunnen jullie mij altijd mailen/bellen.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Matthijs van Til

New address (1-7-2017)

Maliestraat 1