[OSM-talk-nl] SIS code 148

H.J.A.Kerkhoff hjakerkhoff at gmail.com
Thu Jul 13 15:48:48 UTC 2017

Bericht van Liander

Geachte heer Kerkhoff,

Op 11 juli heeft u ons een e-mail gestuurd. Hierin vraagt u wat de SIS code
148 inhoud. In deze e-mail leest u mijn reactie.

SIS code 148

Helaas kunnen wij u niet aangegeven wat deze code inhoud. Dit is geen
informatie wat aan derden vertrekt zal worden.

Tot slot

Heeft u nog vragen? Op www.liander.nl <http://www.liander.nl>  vindt u
antwoord op alle veelgestelde vragen. U kunt mij ook bereiken door deze
e-mail te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Liander N.V.

Dhr. Slangewal