[OSM-talk-nl] Importvoorstel

Multi Modaal multimodaal at gmail.com
Wed Feb 28 20:26:39 UTC 2018

Beste talk-lezers,

Zoals gemeld op https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=61493 wil
ik jullie graag op de hoogte stellen van een import-voorstel voor BGT-data
specifiek voor kleine poldersloten in Rijnland.

Zou ik om praktische redenen mogen voorstellen om eventuele vragen via het
forum te stellen in plaats van via deze mailinglist, aangezien het forum
actiever lijkt en dit onderwerp ook op nog op de import-mailingslijst moet
worden besproken (als we het ook op deze mailinglijst zouden bespreken, dan
zou de discussie op 3 plekken tegelijk plaatsvinden)

Hartelijke groet.