[osm-pl] Państwowy Rejestr Granic - importowanie adresów

Mateusz Konieczny matkoniecz w tutanota.com
Nie, 15 Lis 2020, 11:24:05 UTC

Wysyłam tego mejla głównie po to by wypełnić wymogi
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines

Chcę jednak przy okazji zareklamować https://budynki.openstreetmap.org.pl/
- strona ta umożliwia dość łatwe importowanie oficjalnych danych co
do adresów oraz obrysów budynków

Wbrew nazwie, akurat obrysy budynków nie są tu główną atrakcją - pochodzą z
dość starego zestawu danych i nie są aktualizowane.

Natomiast adresy są na bieżąco aktualizowane i w wielu miejscach nadają
się od razu do importu.

Na razie zbieram informacje jak to zrobić na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Pl:Importowanie_adresów

Zweryfikowałem czy licencja się zgadza i udokumentowałem to na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Pa%C5%84stwowy_Rejestr_Granic

Co do https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines :
chcę zgłosić importowanie adresów i budynków z
https://budynki.openstreetmap.org.pl/ <https://budynki.openstreetmap.org.pl/#map=13/52.51863/19.76231> - nie tylko przeze mnie
ale i też przez wszystkich innych korzystających z tej strony
(chcę wypełnić wymogi
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines )

Tak, wiem że mamy forum, tak wiem że z PRG już
importujemy :)