[Talk-ro] Drumuri nationale/judetene

Ciprian Talaba cipriantalaba at gmail.com
Mon Aug 16 08:03:20 BST 2010

Salutare,

Legat de acest subiect am primit in afara listei o serie de documente ce
contin informatii foarte detaliate (inclusiv tipul de acoperire pe segmente)
despre toate drumurile comunale, judetene si nationale din Romania dar care
nu e chiar actualizat (pare sa fie la nivelul anului 2008, sunt cateva noi
drumuri nationale care apar cu vechiul indicativ). Sursa pare sa fie
Ministerul Transporturilor asa ca am sa le trimit un mail asemanator si sa
speram ca vom primi si un raspuns.

--Ciprian