[Talk-ro] Mapping party in septembrie 2010

George-Lucian Marinescu marinescu.gl at gmail.com
Mon Aug 16 13:55:39 BST 2010

Salut!

Vreau si eu sa particip la mapping party!

Propun Urziceni, care este mai aproape de toata lumea, iar ca data cel mai
devreme al 2-lea weekend din septembrie (mai devreme eu nu pot)

Am bicicleta si, daca ar fi nevoie, pot veni si cu masina; GPS doar pe
telefon; suficient pt POI-uri, dar nu stiu daca si pentru tracking.

George, Bucuresti