[Talk-ro] Locuri de mapat în bucurești (fost: Mapping party in septembrie 2010)

Strainu strainu10 at gmail.com
Tue Aug 17 15:46:05 BST 2010

În data de 17 august 2010, 17:09, Cristian Draghici
<cristian.draghici la gmail.com> a scris:

> Ok, in mod evident avem asteptari diferite referitor la ce-ar trebui mapat.
> In opinia mea o harta este o versiune filtrata a realitatii, nu o incercare
> de a digitiza toate elementele din teren.
> Bineinteles, cele de mai sus reprezinta opinie personala si nu vreau sa
> supar pe nimeni exprimand-o.
> Toate bune,
> Cristi

Nu e nicio supărare din partea mea. Am exagerat și eu cu cișmelele și
vaporașele, chestia e că mie nu-mi plac lucrurile incomplete, prefer
să nu fie niciuna decât doar o parte. Să nu uităm că datele OSM sunt
folosite și în alte hărți, de exemplu cele specifice pentru
bicicliști,. deci drumurile pentru biciclete, aleile și clădirile mi
se par esențiale pentru o hartă realistă, și e destul de lucru în zona
aia. Sper și eu că nu v-am supărat cu observațiile mele, dacă
dumneavoastră ați făcut ce e acum pe hartă.

Strainu

Strainu