Fãrã subiect

Cristi Linux shnitzy0 at yahoo.com
Tue Aug 17 17:28:08 BST 2010

Hi !

Eu sunt MihaiN  si doresc pe acesta cale sa va salut pe toti.
Multumesc in mod special lui Ciprian pentru intelegere.
As avea mai multe intrebari dar nu doresc sa le pun pe toate aici.
Poate la intalnirea la care faceti referire, daca toate lucrurile merg bine.

Sa o luam usor,
1. Dores ca contribui cu ce stiu la acest proiect dar,
2. Ce apreciati (se apreciaza) in acest proiect : "track"-urile sau precizia lor
?

3. Sunt zone care nu sunt "acoperite" din multe puncte de verdere.Aici ma refer
la o comparatie cu celelalte tari (nu prea departate de noi).
4. In specificatia formatului *,gpx nu mentioneaza ca obligatoriu campul "time"
(care oricum e de un format aparte). Nu prea inteleg la ce bun sa marchezi
timpul, la incercarea de a obtine un "track" din care sa reiasa unde este de
fapt o padure (de ex)!
5. Aplicatia de editare (cel putin la mine ) are momente de "slabiciune" (ramane
agatat invartitorul....)
6. Cum as putea sa "upload"-ez doua fisiere deodata ?
7. In "OpenMap.ro" anumite informatii (care stii cu siguranta sa exista in
"Openstreetmap" ) nu apar la selectie.
8. Cum se pot  insera in "Openstreetmap" anumite "icoane" vizibile in
"OpenMap.ro" "mai" obisnuite, gen piscina, vulcanizare, patinoar,sursa de apa
potabila  benzinarie, etc

Va urez o seara minunata,
Numai  bine,

Mihai