[Talk-ro] [Gâlceava] Mapping party in septembrie 2010

Claudiu Ciuperca claudiu.ciuperca at gmail.com
Thu Aug 19 16:05:26 BST 2010

in masura timpului disponibil si daca ma ajuta careva cu un gps (am avut
unul pe care l-am distrus, deh meseriasul din mine o mai da in bara
cateodata)
ma pot baga si eu in zona Braila/Galati dar numai in week-end si poate
ceva mai departe cu incuviintarea nevestimii.

On 8/17/2010 3:18 AM, Andrei Nistor wrote:
> [...]
>>> 3. Attila - Tg Mures, ~150km
>>> 4. Strainu - Bucuresti, la sud de Carpati (btw, la est de Carpati nu e

> cati

> party!

> (desi

> :)

> Dacă îmi pune cineva un GPS în mână, donez și eu câteva ore, la pas/cu
> bicicleta comunitară, prin București.
> De asemenea, pot lua 3-4 oameni (sau mai mulți, dacă luăm și cada și
> balconul în calcul) în apartamentul meu jegos de student, până pe 15
> Septembrie.
> După 15 pot da o tură prin Piatra Neamț (mă duc acasă).

> [...]
>>> 2. Onesti (2)
>>> 3. Gheorghieni (3)
>>> 4. Barlad (1?)
>>> 5. Turda-Campia Turzii (1)