[Talk-ro] Import automatizat pentru limita localitatilor (via cultura.ro)

Constantin Popescu popescu.constantin at gmail.com
Mon Aug 30 15:50:43 BST 2010

Salut.

As avea si eu o intrebare despre aceste importuri. Asa ar trebui sa arate
aceste limite ? Nu vad in nicio tara sa arate asa. De obicei localitatile au
un fundal gri daca nu ma insel.
Mi se pare si mai estetic cu acel fundal gri. Cel putin in vest unde sunt
multe localitati una langa alta efectul este foarte frumos.
Mai mult, observ ca exista cateva situatii in care exist si fundal gri si
acest contur intererupt de culoare roz(?).
Un import parca din aceeasi sursa dar realizat mai demult, in judetul Arad
s-a facut cu acel fundal gri. De ce s-a trecut la acest contur ?

Toate cele bune si sper ca nu am suparat pe nimeni, e doar parerea mea
personala.