[Talk-ro] Land cover import

Mircea Vutcovici mirceavutcovici at gmail.com
Mon Jan 4 03:52:14 GMT 2010

2010/1/3 Janos Rusiczki <janos.rusiczki at gmail.com>:
> [...]
> Moisei-ului (http://osm.org/go/0gd6MSA) si este foarte OK! Am putut anticipa
> iesirea din padure in poiana precum si de unde incepe sa urce cu adevarat
> drumul.
>
> O sugestie as avea: daca se poate sa se parcurga toate numele proprii din
> calupul de date si sa se faca replace la diacriticile romanesti cu
> variantele lor fara, deoarece cel putin Garmin-ul meu (GPSMAP 60CSx) in loc
> de Maramureş - Bistriţa-Năsăud de exemplu imi afisa Maramure? -
> Bistr?a-N?s?ud si la fel face cu toate diacriticile.

Salut Janos,
Problema este cu softul respectiv care probabil ca nu are suport
corespunzator pentru Unicode.
Ar fi pacat sa se stearga din informatie cand se paote face foarte
usor un filtru la transformarea
datelor la importul/exportul pentru Garmin.
In general apar caractere cu semnul intrebarii cand la tranformarea
dintr-un char-set in altul
char-set-ul destinatie nu contine characterele din stringul care este
transformat.
De exemplu dacă s-a folosit ş cu virguliţă, iar sursa era Unicode (ex
UTF-8) iar destinatia
ISO-Latin-2 (ISO-8859-2) atunci caracterul nu are echivalent, desi un
caracter similar exista (ş cu sedila).

Toate cele bune,
Mircea